Klämma gurkmajonäs, inte porrfilm

Omhållning, hård med mjuk fråga
om jag kan klämma sista gurkmajonäsen
på din korv, nykokta
och jag ska äta det du inte orkar sen

Det ska inte bli oömhet,
inget hårdragande porrfilmsknullande
det ska bli trygghet och
vi ska in under täcket, dramafilmskyssande
en viss blyghetsrodnad i våra
kinder.

Omhållning, mjuk med hårda ord
jag vill att du bäddar sängen!
Vill flytta till Haga, bo väst här i nord
men att vara kvar här på mullängen
i Frillesås, skulle vara ett mord

på allt det där, som inte är
verklighet.

Det ska inte bli otrohet.
inget kukspottande, eller annat för hårt
för jag vill ha en sprödhet,
någonting hotande mot för fort,
jag är en efterblivenhet,
mot det maskulina levnadssättet
när jag avböjer

hårdsex,


som jag helst vill motstå
jag bjuder dig på ädelost på bragokex,
det jag helst,




kan jag inte avstå




utan dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0