Könsorganism i baktanke.

Du säger att du aldrig hört
regnet slå mot fönstret
att du aldrig sätt vinden
blåsa träden nakna,
du säger att du aldrig längtat
bort från ensamhetskramandet
av av kuddar under ett täcke.

En kärlek, ett blås
en kärlek, ett lås till
förhoppningar om någon.

Jag säger att jag alltid känt
hur regnet piskar mina kinder,
hur vinden blåser genom kläderna,
jag säger att jag bär en sten
utan destination
till en plats långt bortom

falska tjejer
tunga stenar
motgångsgrejer
tungan skenar
ensam ikväll
vallersviksfester
en tom San Miguel
ett könsorgan utan värdiga gäster
kanske ses vi hos dig.

En kärlek, ett bröd
en kärlek, ett tugg
av det goda, en ett hugg i hjärtat.

Vi säger att vi älskar varandra
fast vi bara ögonkastar
bort våra kläder,
vi bara ögonkastar känslor av
händer innanför svetten.

en kärlek, ett brutet löfte
en kärlek, en gud aldrig visar sig,
ett löfte som aldrig visar sig,

vi går oknulllade hemåt,
vi går hemåt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0