Norra Finflickorna

Norra finflickorna
höjer sig själva till
toppen av den
överskattade
Kungsbacka Kommun och
de har glappande käft,
utan rodnande kinder.

Som om de skiter
med läppstift
på en ringmuskel med
vass tunga,
får de ur sig allt
de fått i sig,
i en annan form,
något vi andra
aldrig vill få i oss.

Norra finflickorna
blottar sig för att
attrahera som porrstjärnor,
frostiga blygdläppar
under vinterhalvåret i
kortkort kjol nedknarkad av
senaste parfymen
döpt efter någon Hollywood,
för den är dyr,
för de är billiga.

732:an tar mig till
cigarettdoftande
diortjejer, men jag
jag köper sällan busskort
nu för tiden,
stannar hemma
och lyssnar på toner av
ingenting

stannar hemma
och håller om ett
ingenting,

för de södersöta tjejerna,
vars kinder tillåts
odla rosor,
vars läppar ler och de
skiter ut avföring
med rätt hål,

de kommer aldrig tillbaka
hit,
där de aldrig riktigt
varit.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan!

Nu har jag startat en tävling på bloggen med en rosa goodie-bag i potten. In och kika för mer information! :)

Kram Sofia

2008-10-13 @ 21:53:17
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0